Palkka Plus

Palkanlaskentaa ja henkilöstöhallinnon toimintoja yhdistävä palvelu.
Palkka Plus -palvelun avulla vältät kaikki palkanlaskentaan, lakisääteiseen raportointiin, HR:n hallinnolliseen puoleen ja työehtosopimuksiin liittyvät huolet.
Palveluun sisältyy tyypillisesti:
- työsopimusten hallinta ja työehtosopimusten seuranta
- palkanlaskenta
- palkkalaskelmien toimitus työntekijöille sähköisesti (Verkkopalkka)
- raportointi Verohallinnolle ja lakisääteinen raportointi vakuutusyhtiöille (kuukausi- ja vuosi-ilmoitukset)
- palkkaperusteiden seuranta
- lomapalkkajaksotukset
- lomapäivien seuranta.
Palvelu soveltuu kaikenkokoisille yrityksille ja se räätälöidään liiketoimintasi kokoluokan, toimialan sekä toiveidesi mukaan.