Sähköinen taloushallinto

Sähköinen taloushallinto - Tlitoimisto TH PLUS Oy

Uudenaikainen, tehokas ja paperiton taloushallintoratkaisu.


Taloushallinnon ulkoistaminen ammattilaiselle säästää yrityksen resursseja. Räätälöitävät palvelumme mahdollistavat joustavan taloushallintoprosessin juuri sinun liiketoiminnallesi soveltuvalla tavalla.


Palveluun sisältyy:

  • kuukausittainen kirjanpito
  • kirjanpitoaineiston sähköinen siirto
  • laskutus meidän toimesta tai asiakkaan toimesta (edellyttää koulutusta)
  • sähköinen maksuliikenne
  • osto- ja myyntireskontra
  • verojen laskenta ja sähköinen ilmoittaminen Verohallinnolle OmaVero -palvelun avulla
  • raportointi vakuutusyhtiöille
  • tilinpäätös
  • tuloveroilmoitus
  • reaaliaikainen myynnin, tuloksen ja taseen seuranta
  • viennin ja tuonnin Tulli-ilmoittaminen.